    From: "Dunia" <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uzytkowanie wieczyste - problem
    Date: Mon, 13 Oct 2003 10:10:35 +0200

    Xena tatiana_precz ze napisala:

    >Ale odpowiedział Ci nie prawnik, tylko ktoś, kto sie na tym zna. I
    >odpowiedział wyczerpująco, przynajmniej IMHO.

    A IMHO nie - po prostu wymadrzyl sie cudzym kosztem, a na moje wlasciwe pytanie
    nie mial nic _konkretnego_ do powiedzenia. Ale jesli poczul sie dzieki temu
    bardzo madry i inteligentny - to ciesze sie z tego :) Nie ma to jak komus
    bezinteresownie poprawic nastroj.

    >Jarek podał argumenty, dlaczego Niemcy czy rzeczona Unia nie zabiorą -
    >wyciełąś, bo Ci nie pasowały? ;-)

    Xeno - wycielam je, bo sa ogolnie znane, zgadzam sie z nimi, a na dodatek mam
    litosc dla czytajacych - po co maja je czytac po raz drugi ?(jakbym je
    'przepisala', to pewnie bys sie oburzyla, ze taki ogon za soba ciagne - ale:
    dogodzic sie nie da wszystkim, a 2 nad ranem ciezko o czytanie ze zrozumieniem
    jak widac)

    >Oczywiście, że się da uniknąć. Mogą nie kupować w ogóle.

    Mysle, ze sie nie rozumiemy. Mojej mamie chodzilo TYLKO o to, czy brac dzialke
    juz teraz zaraz (i placic 1400 zl, co dla emerytow jest duza suma, uprzedzajac
    ew. pytania - ode mnie nie wezma ani grosza, choc dla mnie to jest niewielka
    suma), czy poczekac i zobaczyc, jak sie sprawa rozwinie z ustawa.

    >Dla urzędniczki w UG sprawa działki Twoich rodziców nie jest
    >priorytetową i nie dostanie za nią ekstra premii.

    Premii nie dostanie, ale i owszem: _szybkie_ zalatwienie spraw jest jej na
    reke, bo bedzie miala zwolnienie z pracy (jakies sanatorium czy cos) na 2-3
    miesiace i chce teraz rzeczy szybko pozalatwiac i przyciska wszystkich
    zainteresowanych, co mi sie nie podoba. Jakos wczesniej im sie bynajmniej nie
    spieszylo.

    Po prostu jest to
    >kolejna załatwiona sprawa. Papier trzeba podpisać, bo na jakiejś
    >podstawie prawnej całość się musi dziać.

    Wybacz - dlaczego PLACAC kwote X trzeba podpisywac, ze znana mi jest ustawa o
    powszechnym BEZPLATNYM uwlaszczeniu ? Ja wiem, ze biurokracja nie kieruje sie
    logika, ale mimo wszystko...

    >Aaaa - to o to chodziło. To odpowiadam - naszym zdaniem nie dojdzie.
    >Trzeba było od tego zacząć ;-)

    A znasz odpowiedz ? Czy tylko sie wyzlosliwiasz w srodku nocy ? No, ale
    bezsennosc moze popsuc humor, znam to.

    >Xena - ta sama;-)

    Nie da sie nie zauwazyc.

    wyspana Dunia