    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 19 Oct 2003 09:24:50 +0200
    Sender: Jaroslaw Matejczuk <J...@j...net>
    From: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>
    Subject: Re: Użytkowanie wieczyste

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bmsguu$gu9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ze co -jak byłeś urzytkownikiem wieczystym to masz jakaś zniżkę
    > automatycznie po jego wygaśnięciu? O niczym takim nie słyszałem. Ale jak
    > mówiłe - teoretcznie. Jak wygląda w praktyce po prostu nie wiem.

    nie chodzi o zniżkę ale o sposób wyceny nieruchomości do przekształcenia
    UW we własność,
    w takim przypadku wycenia sie wartośc prawa własności gruntu i
    wartośc prawa UW tego grruntu i do dopłacania jest różnica tych wartości.
    Zas na wartośc prawa UWw wpływa wprost długość okresu niewykorzystanego
    UW, tak to wynika z przepisów a zwłaszcza rozporządzenia RM
    z 27.11.2002 w spr szczeg zasad wyceny ......
    w powiązaniu z art. 69 ust o gosp nieruchomościami,

    Wszystko to oczywiście nie dotyczy sytuacji wygaśnięcia czy rtaczej
    upłynięcia
    okresu UW.
    Powyższe dotyczy przekształcenia trwającego UW w prawo własności
    bo o to było zapytanie.

    z szacunkiem,

    JarekM