  • Data: 2007-03-15 10:28:00
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:etb3hn$koo$1@news.onet.pl...

    > Ale wiem jeszcze co mówili policjanci - gościu MIAŁ zostać odstrzelony
    > za zabicie ich kolegi w Krakowie.

    sugerujesz ze policjanci sie oficjalnie przyznali do wykonania wyroku?

    > Ciekawe, że tą kobietę z Ultimo sąd skazał za morderstwo na podstawie
    > zeznań jednej osoby, która była ciężko ranna i też biegli twierdzili, że
    > wszystko jej się mogło pomieszać.

    zeznania swiadkow sa jednym z elementow dowodowych i tyle, zbiera sie
    wszystkie dowody, konfrontuje ze soba itd i do piero na podstawie wynikow
    orzeka

    > Jeżeli uważasz, że wszystko jest OK, to cóż... gratuluję dobrego
    > samopoczucia na ulicach.

    nie twierdze ze wszystko jest ok, ale tez jestem daleki od tego aby
    stwierdzi z cala pewnoscia ze policjanci wykonali wyrok, nie bylo mnie tam
    i nie widzialem co sie dzialo, jestem przekonany ze wina lezy po obu
    stronach