  • 11. Data: 2006-08-11 19:18:56
    Temat: Re: "Uwaga na oszusta" - czy tak można ??
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):
    > Można, ale pod warunkiem, że napiszesz "Ryszard S. a nie Ryszard Stokłosa"

    mylisz sie

    --
    TO BANDYTA MA SIĘ BAĆ A NIE JEGO OFIARA!!!
    Podpisz projekt obywatelski poszerzający absurdalne warunki obrony

  • 12. Data: 2006-08-12 08:36:12
    Od: Marsjusz <m...@o...pl>

    Bartek napisał(a):

    > Szczecin

    Zgadza sie - Szczecin

  • 13. Data: 2006-08-12 08:54:44
    Od: Marsjusz <m...@o...pl>

    Henry (k) napisał(a):

    > Kłamstwo - nie wywiązał się z umowy z Tobą.

    Mowilem, ze nie tylko ja jestem poszkodowany

    Prawda !! - był nawet program w regionalnej o nim

    > Kłamstwo - nie dotrzymał terminu z Twojej umowy

    Mowilem, ze nie tylko ja jestem poszkodowany

    Prawda !! - koresponduje z osobą ktora nadziala sie na niego

    > ROTFL :-))
    > Może jest mormonem i ma "żonę" wg religii a nie USC.
    > Ja czasami mówię odwrotnie - że żony nie mam - ale tylko
    > atrakcyjnym szatynkom (to tylko żart) ;-)

    To stwierdzenie na poparcie jego ciągłych klamstw,
    ale faktycznie moge to pominąć ;-)

    > Nie znam się ale może zna jakis legalny sposób na to?

    NIe ma legalnego sposobu na wystawianie faktur VAT, jeśli nie
    zarejestrowani jesteśmy jako VAT'owiec
    zresztą poszedł donos na niego do US, bo mam taką fakture

    > ROTFL :-))))
    > Może po prostu Tobie nie otwiera

    Nikomu nie otwiera, bo tam nie mieszka
    mieszka z konkubiną w nowo zakupionym przez nią mieszkaniu

    > Niestety - przy takich sformułowaniach to tylko Ty będziesz mieć
    > kłopoty.

    Tzn, jakie ??

    Pozdr.

    Mariusz

  • 14. Data: 2006-08-13 04:29:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marsjusz wrote:

> [...]
    > Nie jest VAT'owcem, a mowi ze wystawi faktury
    > Na umowach podaje adres zam. Potulicka, ale tam go nie zastaniecie
    [ciach]

    Zasadniczo można, niemniej jednak w razie "dymu" należałoby jakoś
    udowodnić, że to cała prawda, sama prawda i tylko prawda - czyli mieć
    np. zachomikowane oświadczenia na piśmie innych poszkodowanych (i to
    lepiej żeby była ich jakaś spora liczba).

    Czyli: konkretnie, rzetelnie, spokojnie, bez wyzwisk, ubarwień, za to z
    konkretnymi podstawami.

    Polecam lekturę Art. 212-214 Kodeksu Karnego.

    PS: żonę zostaw w spokoju, bo ludzie padną ze śmiechu...