  • 1. Data: 2005-09-15 06:11:02
    Temat: Utrzymanie dzieci
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl>

    Czy istnieje ustalone minimum, które rodzic powinien dawać dziecku ze swoich
    dochodów, czy jest to sprawa - da ile uzna?

  • 2. Data: 2005-09-15 06:29:19
    Temat: Re: Utrzymanie dzieci
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl> napisał
    w wiadomości news:7114c$43290f21$540a23ed$29188@news.chello.pl...
    > Czy istnieje ustalone minimum, które rodzic powinien dawać dziecku ze
    swoich
    > dochodów, czy jest to sprawa - da ile uzna?

    Dawać?
    Tak po prostu to nic nie musi dawać.
    A jeśli masz na myśli alimenty to o wysokości decyduje sąd a nie widzimisię
    którejkolwiek ze stron.

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2005-09-15 07:29:32
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 15 Sep 2005 08:29:19 +0200,
    Paweł <b...@m...com> screamed:

    Raczej miał na myśli kieszonkowe (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 09:29:11 user up 10735 days, 21:24, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Grain grows best in shit.

  • 4. Data: 2005-09-15 07:36:27
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Raczej miał na myśli kieszonkowe (-;

    Aaaa.. to jak najwięcej :-)
    I trzeba kupić samochód by panny można było wozić..

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2005-09-15 08:59:40
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Raczej miał na myśli kieszonkowe (-;

    Tak, mam na myśli rodzinę ojciec + matka + dzieci.
    Powtarzam: czy rodzice mają obowiązek łożyć jakąś sumę aż dzieci uzyskają
    pełnoletność, czy zależy to od ich woli ile dają?

  • 6. Data: 2005-09-15 09:23:56
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Przemysław Sobociński napisał(a):
> [...]
    > Powtarzam: czy rodzice mają obowiązek łożyć jakąś sumę aż dzieci uzyskają
    > pełnoletność, czy zależy to od ich woli ile dają?

    Rodzice mają obowiązek zaspokajać podstawowe potrzeby dzieci do czasu
    ich usamodzielnienia się (przyjmuje się, że warunki życia dzieci nie
    powinny być gorsze niż rodziców). Swoich świadczeń nie mają obowiązku
    spełniać w gotówce. Wystarczy, że nakarmią, ubiorą, kupią podręczniki itd.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin