  • Data: 2018-06-27 12:10:40
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż za wysublimowany argument. I teraz - wpisując się w Twój poziom - ja
    > powinienem zacząć się popisywać, iluż to osobom chcącym mi dać w mordę
    > zrobiłem krzywdę. Ty byś zawołał kolegów z przedszkola,

    [ciach wywody bez związku]

    Japierdziu z kim ja rozmawiam?
    Poważnie myślałeś, że chcę się z tobą bić, albo że mam ochotę z kimś się
    bić o AED? Serio? Spałeś w szkole?
    Użyłem paraboli aby dobitnie pokazać ci, jak bardzo nie masz racji. Czy
    to takie trudne do zrozumienia?

    https://zapytaj.onet.pl/Category/015,003/2,71164,co_
    to_jest_parabola_literackadlaczego_jest_paraboladlac
    zego_przypowiesc.html

    "Parabola - (...) -właściwa interpretacja wymaga odczytania
    symbolicznego -postacie i wydarzenia są przykładami uniwersalnych
    prawideł dotyczących ludzkiej egzystencji. Funkcja przypowieści:
    -wyjaśnienie zjawisk lub pojęć związanych z ludzką egzystencją(...)
    podanie wskazówek dotyczących sposobu życia -ukazanie przemian ludzkich
    postaw (...)"

    Pozdrawiam
    Piotr