  • 1. Data: 2011-01-13 01:12:28
    Temat: Utrata prawa jazdy po pijaku.
    Od: "mr_deville" <m...@p...onet.pl>

    Koledze zabrali prawo jazdy na 5 lat za jazde po pijanemu.
    Minęło już 2 lata jego kary.
    Czy może się starać o odzyskanie warunkowo prawa jazdy przed upływem całej
    kary?
    Pzdr.

  • 2. Data: 2011-01-13 08:04:17
    Temat: Re: Utrata prawa jazdy po pijaku.
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "mr_deville" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Minęło już 2 lata jego kary.
    > Czy może się starać o odzyskanie warunkowo prawa jazdy przed upływem całej
    za dobre zachowanie??

  • 3. Data: 2011-01-13 09:15:05
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mr_deville" <m...@p...onet.pl>

    hehe kolega od 2 lat jeździ już na trzeźwo? :)

  • 4. Data: 2011-01-13 09:57:21
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > Minęło już 2 lata jego kary.
    > Czy może się starać o odzyskanie warunkowo prawa jazdy przed upływem całej

    mam szczera nadzieje ze nie

  • 5. Data: 2011-01-13 14:03:08
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-01-13 02:12, mr_deville pisze:
> [...]
    > Minęło już 2 lata jego kary.
    > Czy może się starać o odzyskanie warunkowo prawa jazdy przed upływem

    ty mi się nie podobasz, a zwłaszcza twój nick

    --
    zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

  • 6. Data: 2011-01-14 15:02:28
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > mam szczera nadzieje ze nie

    Szczerze mowiac uwazam, ze dopuszczalne normy (0,2 promila) sa za niskie.
    Tak surowe kary jak u nas powinny byc od min. 0,5 promila. Z tego co
    pamietam, to w UK mieli/maja 0.8 i jakos ciagle zyja. Zabieranie komus
    prawka za 0,3 promila to absurd. Tak samo jak regres z OC w przypadku jazdy
    po pijaku.

    Dysiek

  • 7. Data: 2011-01-17 16:04:20
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > Minęło już 2 lata jego kary.
    > Czy może się starać o odzyskanie warunkowo prawa jazdy przed upływem całej

    Koledze?;))))))