    From: "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Utata statusu bezrobotnego cd...
    Date: Fri, 7 May 2004 13:49:46 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@ip-195-117-62-112.broker.com.pl

    Użytkownik "Dilbercik" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
    news:c7fs8v$3138$1@news2.ipartners.pl...
    > zajec? czy pracy na czarno ?

    Na czarno jeszcze nigdy nie pracowałem :-)

    > przykro mi ze względu na wypadek... i zdrowia życzę!

    Dziękuję bardzo. Są i dobre strony wypadku. Mam nieco więcej czasu który
    obecnie wykozystuje do ułożenia jakiegoś sensownego biznes planu, ponieważ
    już od dawna zamierzam otworzyć własna działaność. (branża informatyczna bo
    taką studiuję) Nie jest to jednak łatwe biorąc pod uwagę brak większych
    środków finansowych i zawiłość polskiego prawa, ale jakoś trzeba zacząć. Nie
    mam zamiaru otwierać działalności na miesiąc i potem bankrutować, więc
    niezbedne analizy i sytuacje awaryjne muszą być opracowane w szczegółach.
    Mam nadzieję, że już nie zdaży mi się zapomnieć o jakiejś dacie, chodź w
    szkole nigdy nie lubiałem historii :-). Prawdę mówiąc zadko zdaża mi się o
    czymś zapomnieć.