eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzony komputer i skoki napięcia w sieci - kto zapłaci?? › Re: Uszkodzony komputer i skoki napięcia w sieci - kto zapłaci??
    From: barcz <b...@p...viknet.rwijflaki.pl.tnijogon>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzony komputer i skoki napięcia w sieci - kto zapłaci??
    Date: Wed, 01 Feb 2006 16:42:15 +0100

    Paweł wrote:

    > Użytkownik <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Żadne.
    > Droga do udowodnienia, że to wina skoku napięcia długa i wyboista.
    > Kto wyprodukował komputer? Pewnie spełnił obowiązujące normy dla urządzeń
    > elektrycznych? Czy instrukcja obsługi mówiła coś o warunkach użytkowania?
    > Itd,itp..

    A mi się nawet udało...
    Co prawda skok napiecia był spowodowany pożarem transformatora, o którym
    całe miasto bębniło. Popaliły się ludziom telewizory, lodówki i takie tam.
    Ale napisałem papierek do ENEA, wyszczególniłem co sie poszło sypac=
    koszt~800zl + zaświadczenie z serwisu komputerowego. Przeleżało z 2
    miesiace i dostałem od PZU pisemko, ze wypłacą na podstawie faktur zakupu
    sprzętu, który się spalił.

    pzdr
    barcz