eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    Date: Mon, 9 Dec 2013 22:00:11 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 22:43:48 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Dlatego nie rozumiesz problemu.

    > Nie zrozumiałeś. Twój internet działa tak, że ludzie reklamują się i
    > prędzej znajdziesz firmę z drugiego końca Polski niż mechanika za
    > rogiem.

    jak nie umiesz posługiwać się wyszukiwarką to poproś dziecko sąsiadów to
    Cię nauczy, Zawsze możesz wziąć dupę w troki i póć do najbliższej wsi.
    Tak się to robiło jak nie wymyslono jeszcze komórek

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl