  • Data: 2019-03-08 14:57:22
    Temat: Re: Usuwanie pomników - kwestie prawne
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Może jest jakiś Komitet Obrony Pedofilów i Kapusi, który chętnie pochyli
    > się nad tą tragedią.

    Czy Gazeta Wyborcza do niego należała *w 2004* ?
    [ Tytuł: "POMÓWIENIA księdza Janowskiego" ]
    Jeśli tak to dlaczego z niego wystąpiła dopiero w 2018?

    Czy "ofiary Janowskiego (GW 2018)" mogły się poczuć medialnie
    zastraszone tytułem o "POMÓWIENIACH Jankowskiego (GW 2004)"?
    Czy GW jest odpowiedzialna za to że przez jej medialny parasol ochronny
    "pedofil Janowski" nie poniósł kary za życia?

    Jankowski zmarł w 2010. Prokuratura umorzyła śledztwo po koniec 2004.
    Można było odnieść wrażenie że "medialny parasol ochronny" (także GW)
    miał w tym udział - "Pięć lat bezkarności" się nie liczy?

    --
    A. Filip