    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustne wypowiedzenie
    Date: Mon, 01 Dec 2003 11:47:37 +0100

    Pięknego dnia Mon, 01 Dec 2003 10:58:39 +0100, Remek Zajaczkowski
    <b...@p...onet.pl> zakodował:

    >Witam
    >Moja kolezanka dostala jakis czas temu ustne wypowiedzenie. Nie dostala
    >jeszcze na pismie.
    >Czy okres ktory minal od ustnego wypowiedzenia wlicza sie w okres
    >wypowiedzenia . Kolezanke obowiazuje 3 miesieczny okres wypowiedzenia..

    KP:
    Art. 30
    [...]
    § 3. O?wiadczenie każdej ze stron o wypowiedzeniu lub rozwi?zaniu
    umowy o pracę bez wypowiedzenia powinno nast?pić na pi?mie.

    Innymi słowy nie dostała wypowiedzenia. Coś mi się wydaje, że Twoja
    koleżanka właśnie bardzo źle się poczuła...r

    Wyjątkiem jest, kiedy pracownik odmówił przyjęcia wypowiedzenia na
    piśmie - wtedy, w obecności kilku świadków, odczytuje mu się
    wypowiedzenie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775