  • 1. Data: 2003-11-04 18:40:51
    Temat: Ustawienie płotu na moim chodniku.
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Otóż sąsiednia kawiarenka ustawiła sobie płot na moim chodniku (bezpośrednio
    przylegającym do mojego lokalu). Złożyłem pozew do Sądu o nakazanie
    rozebrania płotu, jednak Sąd mój pozew oddalił ze względu na brak podstawy
    prawnej do wniesienia pozwu. Niby takich spraw nie rozpatruje się przed
    Sądami Powszechnymi. To co ja mogę zrobić? Facet mi zagrodził chodnik, który
    jest dojściem z jednej strony do mojego lokalu.

  • 2. Data: 2003-11-04 21:39:12
    Temat: Re: Ustawienie płotu na moim chodniku.
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    --

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    który
    > jest dojściem z jednej strony do mojego lokalu.

    Podaj dokladny stan faktyczny.

  • 3. Data: 2003-11-04 23:38:44
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bo96a6$pgp$1@news.onet.pl>, NoMAD wrote:

    Nomad, wstawiasz taki "-- " znaczek na początku każdego swojego listu.
    Jest to tzw. ogranicznik podpisu. Powoduje on, że odpowiednio
    skonfigurowane czytniki (a jest ich sporo) pomijają treść listu od razu,
    lub w momencie cytowania. Jesteś pewien, że o to ci chodzi? :)

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2003-11-05 00:50:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uściślijmy, co rozumiesz przez "mój chodnik"? Twój, bo stanowi twoją
    własność, czy Twój, bo przed Twoim sklepem.

  • 5. Data: 2003-11-05 16:09:31
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

> [...]
    który
    > jest dojściem z jednej strony do mojego lokalu.

    Chodnik bezpośrednio przed moim lokalem spółdzielczo-własnościowym. Teraz
    jest przekształcenie we własność odrębną, ale będę tylko współwłaścicielem,
    niemniej jednak to jest chodnik graniczący z moim a nie jego lokalem. Nikt
    mnie nie mnie pytał o zgodę. Wysłałem do niego wezwanie do usunięcia płotu i
    nic. Nawet nie odpowiedział. Co robić?

  • 6. Data: 2003-11-05 16:28:53
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > skonfigurowane czytniki (a jest ich sporo) pomijają treść listu od razu,
    > lub w momencie cytowania. Jesteś pewien, że o to ci chodzi? :)

    Przepraszam. Zorientowalem sie juz wczoraj i poprawilem.