    From: "Grześ Mokrzycki" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o zamówieniach publicznych
    Date: Tue, 17 Aug 2004 15:31:03 +0000 (UTC)

    Dzięki za odpowiedź. Spróbuję nieco uściślić:

    > To, że jedna dotacja, to nieważne. Ważny jest jej przedmiot - jeden czy
    > kilka wyraźnie innych. Czy w ramach jednej dotacji robicie jednocześnie
    > druk i wydawanie posiłków, czy jest to tylko druk tylko na różnych
    > formatach na przykład.

    Projekt, który jest dofinansowany składa się z kilku etapów. W pierwszym
    przygotowany jest scenariusz, w drugim nagranie, w trzecim emisja, w
    czwartym dystrybucja płyta itd. Mniemam, że można to raczej potraktować jako
    pierwszy wariant?

    > W pierwszym wypadku można się nie przejmować
    > dzieleniem zamówienia (choć to opinia na wyrost, nie znając szczegółów
    > nie da się wyrokować bez wątpliwości, być może ten druk i wydawanie
    > posiłków są ze sobą w tym wypadku tak związane, że ich dzielenie mogłoby
    > być potraktowane z podejrzliwością ;)), w drugim natomiast należałoby
    > się poważnie zastanowić.

    Kolejne etapy są ze sobą związane, ale nie bardzo nawet wiem, komu można
    byłoby złożyć ofertę, która mogłaby zostać zrealizowana kompleksowo przez
    jeden podmiot...

    > Zainteresować się należy art. 34 ustawy prawo
    > zamówień publicznych, jeśli zaś okaże się, że przedmiot dotacji spełnia
    > przesłanki w nim opisane, to z kolei interpetacjami sformułowania
    > "powtarzających się okresowo" (dwie, Szostaka i Doleckiego, były w
    > ostatnich "Doradcach", rzecz jasna przeciwne,

    Uwielbiam te interpretacje. Na tym etapie odpadam z dalszej analizy.

    > oficjalna Prezesa UZP jest
    > na www.uzp.gov.pl (prawo -> opinie UZP -> pkt. 12)). Oczywiście art. 34
    > to nie wszystko, zamówienia mogą być w różnych grupach/kategoriach, a
    > mimo to należy czasem udzielać ich łącznie ;) Trochę inaczej jest, rzecz
    > jasna, w przypadku robót budowlanych.

    Dzięki za te dane. Dokładnie to jeszcze przeczytam. Na szczęście nie są to
    roboty budowlane.

    Pozdrawiam
    Grześ Mokrzycki