eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat › Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i konkordat
    From: "pitpull" <p...@p...onet>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.religia
    Subject: Re: Ustawa o ochronie danych osobowych a księgi kościelne[bazy danych] i
    konkordat
    Date: Mon, 12 May 2008 14:30:03 +0200

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g09b8a$mm7$1@z-news.pwr.wroc.pl...
    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał
    >
    > Trzeb wyjść od analizy ustawowych przepisów funkcjonowania tej organizacji
    > itp., bo one mogą zawierać przepisy dot. danych i wtedy należałoby je
    > stosować, a nie tylko ustawę o ochronie danych osobowych.

    Wiecie co?
    Ta cała ochrona "praw człowieka", "praw autorskich" i nie wiadomo czego
    jeszcze doprowadzi do tego, że na świecie zostanie tylko jedno państwo -
    Chiny.
    Bo dochodzimy do punktu, że nie da się juz funkcjonowac zgodnie z prawem!
    Za chwile się okaże, że mam pozew do sądu bo w notesie pod literką K mam
    Jana Kowalskiego, jego adres numer telefonu i numer buta (bo jestem
    szewcem). I gościu żąda zaprzestania przetwarzania przeze mnie tych danych,
    a że kalendarzyk mam "alfabetyczny" to mam juz bazę danych. Dodatkowo
    zażyczy sobie odszodowania bo go nie zamazałem po dostarczeniu butów....

    Załóżmy że jestem sołtysem. Jak mnie ktoś zapyta gdzie mieszka Jan Kowalski,
    to mam mu najpierw dać druczek do wypełnienia po co mu te dane i podstawe
    prawną?

    Ludzie, posłowie, senatorzy, eurodeputowani!
    Opanujcie się !
    Co wam przeszkadza, że u proboszcza w księdze jest wasze imie, nazwisko data
    urodzenia, chrztu?
    Jesteś ochrzczony? - jesteś, no to jesteś ? A że chcesz być ateistą - Twoje
    prawo.
    Ciekawe, że tylu ludzi walczy o możliwość aborcji jak by nie było bez
    pytania dziecka o zdanie, a jednoczesnie ma pretensje że go rodzice bez jego
    zgody ochrzcili a ksiądz wpisał. Nawet jak Cie ochrzcili to możesz zostać
    ateistą, ale jak by cie wyskrobali to nawet ateistą już byś nie mógł
    być....
    A co ma powiedzieć obrzezany żyd? też sie go nikt nie pytał o zgode....

    Wpiszcie sobie w google swoje imie i nazwisko... możecie się zdziwić ....

    Pozdrawiam

    pitpull