eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o nieuczciwej reklamie › Re: Ustawa o nieuczciwej reklamie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o nieuczciwej reklamie
    Date: Wed, 2 Jan 2008 22:31:16 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <flgvtc$m1q$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fl8d8u$sbb$1@news.onet.pl> <fl8e7o$edu$1@inews.gazeta.pl>
    <fl91p4$jr2$1@nemesis.news.tpi.pl> <fla7qc$pr6$1@news.onet.pl>
    <flac61$cji$1@atlantis.news.tpi.pl> <fldfnd$aig$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <flef2f$puo$1@nemesis.news.tpi.pl> <fleffr$qvu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <flegjl$a16$1@atlantis.news.tpi.pl> <flehdb$dj3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <flekl4$4pt$1@nemesis.news.tpi.pl> <flglg8$25s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <flgta9$nq2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bou65.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1199309548 22586 83.29.36.65 (2 Jan 2008 21:32:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Jan 2008 21:32:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:507702
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:flgta9$nq2$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    >>
    >> Przeczytaj jeszcze raz zacytowany przez siebie fragment ustawy. Za
    >> działanie wprowadzające w błąd uznaje się takie działanie, które samo
    >> w sobie powoduje podjęcie decyzji.
    > Np. ustalenie atrakcyjnej ceny?

    Jak ustawisz atrakcyjną cenę, to wówczas ona będzie powodem podjęcia
    decyzji o wyborze oferty, a nie sama reklama.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1