    From: the_foe <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa izolująca najgroźniejszych przestępców
    Date: Fri, 10 Jan 2014 13:53:33 +0100

    W dniu 2014-01-08 22:21, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Jakoś cicho tu o tej ustawie, a czy tylko mi się wydaje, że to jest
    > forma nakładania drugiej kary po odbyciu pierwszej, w dodatku za to samo
    > przestępstwo? Czy przypadkiem działanie takie nie wywodzi się z
    > najlepszych czasów działania NKWD, kiedy to sądy skazywały za byle co na
    > 8 lat, a po 7 dodawano kolejne 8, gdyby skazany przez przypadek przeżył?

    na 99,999% uwali to TK i wszyscy to wiedzą. To nieodpowiedzialna gra
    polityków metoda spychacza. "Tusk, Komorowski chcieli dobrze, ale lobby
    jurokratów znów broni przestepców". Ja nie widze problemów by tych
    zwyrodnialców którym udało sie uciec przed stryczkiem do konca ich dni
    inwigilowac 24/7. Za zgoda sądu ofc, ale w przypadku Trynkiewicza nie
    bedzie z tym problemu. Koszty? nie sadze zeby były duze wieksza od
    trzymania go w wiezieniu w relatywnych luksusach.

    --
    @foe_pl