  • 1. Data: 2003-01-16 21:27:39
    Temat: >>> Ustawa, Pomocy <<<
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    Witam, nie wiem czy NTG ale zaryzykuje.
    Musze znalezc cos na temat(a dokladnie tresc tch
    ustaw/postanowien):
    1. Ustawa o wykupie mieszkan zakladowych(lokale zakladowe).
    2. Pelnomocnictwo prezesa wojskowej agencji mieszkaniowej Nr
    135/01 z dnia 02.08.2001.
    Prosze o podanie jakis linkow, ew wskazanie innego
    rozwiazania mojego pytania.
    Z gory dziekuje, Doman.

  • 2. Data: 2003-01-17 13:26:12
    Temat: Re: >>> Ustawa, Pomocy <<<
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl> wrote in message
> [...]
    > 135/01 z dnia 02.08.2001.
    > Prosze o podanie jakis linkow, ew wskazanie innego

    np www.sejm.gov.pl/prawo

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-01-17 13:57:32
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    Forbidden
    You don't have permission to access /prawo/ on this
    server...

  • 4. Data: 2003-01-17 14:22:36
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Doman napisa_(a):

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

  • 5. Data: 2003-01-17 14:27:56
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    No ok bylem ale nie moge tego tam znalezc :| Inne sugestie ?