  • Data: 2004-06-06 11:32:27
    Temat: Re: Ustanowienie służebności ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:opr852zedw73akwt@localhost...
    > Rozwiązanie: Po pierwsze nie kupiła, a skoro nie jest włacicielką może
    > uzyskać tylko służebność osobistą.

    Ja się zastanawiam, kto tworzył ten kazus. Jeśli działka nie ma dojazdu,
    to żaden geodeta jej nie wydzieli. A jak jej nie wydzieli, to nie
    wyobrażam sobie dokonanie jej zakupu. Choćby z tego powodu, że nie ma jak
    określić tego w umowie. No przecież nie napiszą, że "zakupuje pas terenu
    pomiędzy stodołą MARCINKOWEJ, kurniki JELONKA, a pastwiskiem należącym do
    JEZIORAŃSKIEGO. Potrzebny jest numer działki.