eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstalenie aktualnego adresu pobytu matki biologicznej przez dorosłe dziecko › Re: Ustalenie aktualnego adresu pobytu matki biologicznej przez dorosłe dziecko
  • Data: 2021-09-19 12:38:18
    Temat: Re: Ustalenie aktualnego adresu pobytu matki biologicznej przez dorosłe dziecko
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2021 o 12:12, p...@o...pl pisze:

    > Troje dzieci i ich biologiczna matka.
    > Jedno z dzieci otrzymało darowiznę od matki w zamian za nopiekę.
    > Wzięło matkę do siebie, ale oddało do domu opieki.
    > Drugie dziecko jest raczej obojętne, bo nic nie dostało.
    > Trzecie jednak chce matkę odwiedzić, ale nie zna adresu pobytu.
    > To które otrzymało darowiznę nie chce podać adresu.
    > Jaka jest procedura, aby dorosłe dziecko uzyskało aktualny
    > adres swojej biologicznej matki?

    Sprawa jest o tyle ciężka, że Domy Pomocy Społecznej czasem nie meldują
    u siebie pensjonariuszy i wiele z tych osób ma zameldowanie nadal w
    miejscu ich "stałego" zamieszkania. Jedyne sensowne rozwiązanie, jakie
    mi przychodzi do głowy, to wysłanie emaili do wszystkich w okolicy z
    prośbą o przekazanie matce - jeśli jest ich pensjonariuszem - że prosisz
    o kontakt. Tesli matka wyrazi zgodę, to powinni Cię poinformować.

    --
    Robert Tomasik