  • 11. Data: 2006-05-18 11:41:37
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecnosci na rozprawie - jak to jest?
    Od: d...@w...sobie.to

    kam <#k...@w...pl#> wrote:

    > nie siedzi :)

    A co robi?

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    50. Talk back to your "Rice Krispies." All of a sudden, act offended,

  • 12. Data: 2006-05-19 07:15:30
    Od: stern <s...@0...pl>

    d...@w...sobie.to napisał(a):

    > Bylem przeczytac akta. Okazalo sie, ze nie doreczono mi dwoch pism,
    > w tym zmiany powodztwa (jestem tam pozwanym). No to sie pewnie nada,
    > bo niewiele moglem w tej sytuacji, zwlaszcza nie znajac powodztwa :)

    słuszna uwaga :)

    > Ale to jest dosc porazajace - ja sobie poradze, ale co taki glupi sedzia
    > narobi innym, ktorzy sobie nie radza?

    pytanie czy nie byłoby dobrze zwrócić się do sądu z wnioskiem o
    doręczenie obu tych pism (pisząc, że wiesz, że są, ale nie znasz treści)
    oraz z wnioskiem o wyznaczenie terminu na ustosunkowanie się.

    chyba, że wiesz, że przed tym sędzią przegrasz i wolisz powalczyć od
    początku przed kolejnym ;) (czasem ma się takie przeczucie :) )

    > BTW - jak w takiej sytuacji zmienic sedziego?

    złożyć wniosek o wyłączenie sędziego, ale - hmmm - nie wiem z jakiego
    powodu. :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 13. Data: 2006-05-19 07:27:41