  • Data: 2004-10-29 18:13:21
    Temat: Re: Usluga fotograficzna - ciag dalszy
    Od: "Michal T." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak z ciekawości, byłeś u niego wcześniej i ogladałes te jego zdjęcia?

    jego przykladowe zdjecia z sesji slubnych lezaly publicznie dostepne
    w ich albumie, w tym miejscu, w ktorym robilem sesje.

> [...]
    > Podobne ujęcia to efekt np. podobnych umiejętności/techniki
    > fotograficznej. Albo braku umiejętnosci, jak marne ;-).
    > Zdjęcia są identyczne? Nie, inne postacie na zdjęciach.
    > Nikt nie ma monopolu na pomysły...
    > Po prostu koleś próbuje wycyganić od ciebie honorarium, którego nie
    > dostał bo młoda para nie skorzystała z jego usług.
    >
    > Natomiast w tej sytuacji nie pozostaje już nic innego, jak tylko
    > zgłosić na policji zabór powierzonego mienia, i czekać aż spęka...
    > Oskarżeniami o plagiat się nie przejmuj, to takie strachy na lachy.

    wlasnie... ale zalozmy jednak na chwile ze to nie bzdury - to zastanawia
    mnie rowniez, kiedy nastepuje "naruszenie praw autorskich"? w chwili,
    kiedy zdjecia zostana wywolane? w chwili kiedy je rozpowszechnie?
    a jezeli sa do uzytku prywatnego, to kiedy? jak dam na nie komus popatrzec?
    Jak dotad mialem je zaledwie raz w rekach. Wciaz ich nie odebralem.

    dzieki i pozdr.
    Mchal