  • 1. Data: 2002-04-10 21:46:23
    Temat: Urząd skarbowy
    Od: "sulka" <f...@e...pw.edu.pl>

    Gość dwa lata temu sprzedał mi komputer, mam na to świadków. Wiem, że innym
    też składał komputery. Można w takim wypadku donieść urzędowi skarbowemu, że
    koleś prowdzi nielegalną działalność handlową, i jaka ewentualnie grozi mu
    za to kara?

    Pragnąca zdeptać oszusta Ula

  • 2. Data: 2002-04-11 08:07:37
    Temat: Re: Urząd skarbowy
    Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sulka" <f...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    że
    > koleś prowdzi nielegalną działalność handlową, i jaka ewentualnie grozi mu

    Jak sie zaprze a nie ma papierow to nic nie zrobisz.
    mogl tez robic to jak wolatariusz za darmo ;)

  • 3. Data: 2002-04-11 08:10:39
    Od: "Marcin" <m...@h...pl>

    --

> [...]
    że
    > koleś prowdzi nielegalną działalność handlową, i jaka ewentualnie grozi mu

    Pozdrawiam.
    Marcin Will

  • 4. Data: 2002-04-11 09:00:04
    Od: "mars" <m...@i...net.pl>

> [...]
    > ...... Można w takim wypadku donieść urzędowi skarbowemu, że
    > koleś prowdzi nielegalną działalność handlową, i jaka ewentualnie grozi mu

    Bosze......
    Gdzie my zyjemy.
    Ot polska specjalnosc.
    Swiat jest pełen dewiantów......
    --
    Maciek

  • 5. Data: 2002-04-11 09:36:41
    Od: "Kostek" <d...@f...onet.pl>

    Użytkownik sulka <f...@e...pw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a92bpk$5d3$...@j...coi.pw.edu.pl...
> [...]
    że
    > koleś prowdzi nielegalną działalność handlową, i jaka ewentualnie grozi mu

    Ty nie jestes "sulka " tylko "SUKA"

  • 6. Data: 2002-04-11 10:02:54
    Od: "sulka" <f...@e...pw.edu.pl>

    A ty kto jestes? bo debilem to napewno!

    gosc jest oszustem ... nie jestem jedyna osoba ktora dala sie nabrac, to
    chyba nie jest powod zeby od razu nazywac mnie suka?

    Ula

  • 7. Data: 2002-04-11 10:59:52
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > A ty kto jestes? bo debilem to napewno!
    >
    > gosc jest oszustem ... nie jestem jedyna osoba ktora dala sie
    nabrac, to
    > chyba nie jest powod zeby od razu nazywac mnie suka?

    To na drugi raz napisz jak cie oszukal.Jesli piszesz ze dwa lata po
    zlozeniu chcesz sie mscic donoszac to sie nie dziw reakcjom.Oficjalnie
    wszyscy brzydza sie donosicielami(ale ktos to robi).

    Leszek

  • 8. Data: 2002-04-11 11:41:52
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > wszyscy brzydza sie donosicielami(ale ktos to robi).

    A to jest właśnie polska dewiacja, że jak ktoś oszukuje państwo czyli
    obywateli czyli nas uchylajac się od płacenia podatków to jest ok a jak ktoś
    chce go zadenuncjować to jest donosicielem/dewiantem a w innym/normalnym
    kraju to on po prostu spełnia swój obywatelski obowiązek :)

    pozdr.
    T.

  • 9. Data: 2002-04-11 11:45:11
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    sulka wrote:

    > gosc jest oszustem... nie jestem jedyna osoba ktora dala sie nabrac,

    Na co dalas sie nabrac?

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl

    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M

  • 10. Data: 2002-04-11 11:58:01
    Od: "sulka" <f...@e...pw.edu.pl>

    Nie uważam tego za obywatelski obowiązek, ... gość oszukał mnie na niezłą
    kasę, po prostu chce mu się jakoś odwdzięczyć! Jeśli znacie inne sposoby (
    oprócz mordobicia ) chętnie posłucham!

    Ula