    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urzad Skarbowy - komornik za zalegle zkladki ZUS
    Date: 6 Feb 2005 19:57:29 +0100

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki za odpowiedz - pieniedzy nie przepilem - na skutek wielu czynnikow
    > mniej lub bardziej niezaleznych odemnie stracilem kupe forsy. Pod koniec
    > prowadzenia swojej dzialalnosci gdy mialem nadzieje ze jeszcze cos z tego
    > bedzie mialem do wyboru zaplacic ZUS lub pensje pracownikowi, alimenty...
    > Wybralem to drugie.
    > Jesli nie zaplace tego przynajmniej narazie to ze strony prawnej nic mi nie
    > grozi ? Nie chce sie calkowicie wymigac od tych planosci - jesli znajde
> [...]
    Nie obiecuj rzeczy których nie bedziesz mógł zrealizować. Nie oddasz tych
    pieniedzy nigdy. Takie jest życie. Czy Ci nic nie grozi nie wiem. Ostatecznie
    zadałeś się z instytucja działająca na granicy prawa. A może juz poniżej tej
    granicy. Budujace jest to że po pieniądze nie przyjdzie ktoś kto najpierw złamie
    Ci rękę a potem powie po co przyszedł. Postąpiłeś słusznie wypłacając najpierw
    pracownikom. Oni tez ponieśli konsekwencje złej pracu tych co na górze. Nie miej
    wyrzutów sumienia, nie te czasy. Zastanów się nad czymś takim. Skoro komornicy
    wchodzą do szpitali i chca zajmować pensje pracowników to czy oni maja zapłacone
    składki i czy drektor takiego szpitala będzie miał jakieś nieprzyjemnośći. A
    kolej, stocznie i huty. Ty byłeś łatwym celem. Nie za bogaty by się bronić ale
    mający tyle że warto nastraszyć. Teraz jak się okazało że jesteś za biedny zeby
    Ci coś zabrać to nawet nikt nie straszy. Olej to całe zdarzenie. To nie Twój
    problem. Tomek