    From: Elżbieta Tekieli <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlopy - jak to jest z nimi?
    Date: Fri, 27 Aug 2004 00:36:24 +0200

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cgkrlv$rrk$1@news.onet.pl...

> [...]
    nie

    > bidulku.. nalezysz do grupu wybitnie okrzywdzonych przez system (jak
    moja
    > dziewczyna).. masz 9 dni za pierwsze pol roku i 11 po drugim pol roku..
    > potem nic (ciagle nic na teraz - razem 20).. od stycznia masz 20dni i od
    > dnia pracy (beda juz 2 lata + 8 za studia) .. dostajesz dodatkoe 6dni..
    > dobrze mowie ??
    >
    > Masz rację, to dlatego, że do wymiaru jego urlopu stosuje sie niestety
    jeszcze stare przepisy. Jeśli zaczął pracę 1 marca 2003, to od 1 stycznia
    2004 nie nabył prawa do nowego urlopu. Według starych przepisów prawo do
    pierwszego urlopu nabył 31 sierpnia 2003 r. (9 dni). 29 lutego 2004 nabył
    prawo do pozostałej części urlopu prysługującego mu po przepracowaniu roku
    (czyli 11). A prawo do kolejnego urlopu nabędzie 1 stycznia 2005 roku i
    wymiar będzie 20 dni, a dopiero od marca 26 :)