    From: "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop wypoczynkowy,czy ekwiwalentz urlop
    Date: Fri, 26 May 2006 08:59:50 +0200

    ekwiwalent jest równy kwocie wynagrodznia o ile sie niemylę bo księgowa
    zawsze podaje mi takie dane oczywiście podzielony na dni pracy bo niewiem
    ile ci się przysługuje urlopu (zależne od stażu pracy/przepracowanych latek)
    jeśli pracowałaś na umowę o pracę w której taka kwota widnieje wynagrodzenia
    to chcą czy nie muszą ci wypłacić ten ekwiwalent
    jesli nie chcą to poprostu zgłoś się do państwowej inspekcji pracy, ich
    obecność wymusi na pracodawcy wypłatę z odsetkami a i nieomieszkają go
    ukarać
    nawet jeślibyś się nieupomniała o ten ekwiwalent to przy najbliższej
    kontroli PIP to wykryje i nakaże pracodawcy wysłać te pieniążki pocztą
    (kiedyć moja księgowa zapomniała o dwóch dniach do rozliczenia pracownikowi
    lub się pomyliła w obliczeniach tego urlopu i byłem zobowiązany zapłacić po
    4 latach poszkodowanemu pracownikowi wypłacić zaległość z odsetkami drogą
    pocztową)