  • Data: 2013-05-03 11:21:42
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy...
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:

    > Po pierwsze zazwyczaj powinien być plan urlopów.
    > Po drugie z np. 26 dni zawsze musi zostać 4 dni na żądanie.

    No tylko tyle, bo tu się poprzedno zagalopowałem - ale jakoś nikt nie
    reagował.
    Jest art 163 par 1

    > Po trzecie urlop udziela sie na wniosek pracownika. Nie ma wniosku
    > nie ma urlopu.

    Na wniosek, to można urlop podzielić na części - jak plan to przewiduje.
    Tak poza tym, to urlopu "udziela się" a nie pracownik bierze sobie czy
    wnioskuje.
    A plan urlopów ustala kto? Zapewnienie normalnego funkcjonowania zakładu
    wystarczy, żeby plan się nie spodobał :-)

    > Po czwarte patrząc na po drugie w najgorszym przypadku masz 4 dni na
    > rok następny.

    Jak go udzielono, to go nie ma. Plan urlopów może przewidywać
    wykorzystanie tych 4 dni w tym roku za który jest należny.