    From: "waczek" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop wychowawczy a praca
    Date: Wed, 14 Jul 2004 21:01:29 +0200

    Użytkownik "piechotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cd3qu9$crc$1@news.onet.pl...

    > Oznacza to, że wyjście z domu na 2 godziny po poludniu, kiedy to ojciec
    > dzieci jest w domu może być w sumie dwojako rozumiane. Jeśli ktoś chce,
    > uzna, że to nadal jest sprawowanie opieki nad dziećmi,

    To jest nadal sprawowanie opieki nad dzieckiem. Zaprzestanie opieki nad
    dzieckiem byłoby np. wówczas, gdyby matka wyjechała na stałe na dłuższy
    okres lub okresowo wyjeżdżała cyklicznie np. na 5 dni tygodniowo,
    pozostawiając dziecko.

    > kto inny powie,
    że nie.

    Nie może tak powiedzieć.

    > Wobec tego czy mam rację rozumiejąć, iż jedyną pracą w 100%
    > zgodną z tym przepisem jest praca chalupnicza?

    Nie tylko.

    > Jak jest zdefiniowane to
    > "trwale zaprzestanie opieki"?jeśli wogóle jest, a może ile osob tyle
    > definicji?

    Na przykład wyjazd na kilka tygodni bez dziecka.

    Pozdrawiam

    wa