  • Data: 2006-05-08 07:05:11
    Temat: Re: Urlop szkoleniowy
    Od: VG <V...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dodam tylko że mam przeczucie że urlop sie nalezy (i prosze o
    potwierdzenie) ponieważ :

    § 4. 1. Pracownikowi, który podejmuje naukę w szkole na podstawie
    skierowania zakładu pracy, przysługują urlop szkoleniowy i zwolnienia z
    części dnia pracy w wymiarach określonych w § 7, płatne według zasad
    obowiązujących przy obliczaniu wynagrodzenia za urlop wypoczynkowy.

    i dalej czytamy :

    2. Zakład pracy może przyznać pracownikowi, o którym mowa w ust. 1,
    dodatkowe świadczenia, a w szczególności:
    (..)

    i tuaj znajduje sie opłacanie za studia , domniemuje wiec ze nie mozna
    wykluczyć samego urlopu szkoleniowego ze świadczeń jesli pracodawca
    zgodził sie skierować na studia, czy mam rację ?