  • 1. Data: 2006-05-08 06:30:40
    Temat: Urlop szkoleniowy
    Od: VG <V...@N...com>

    Witam
    zostałem skierowany na studia zaoczne przez swoja firmę , jednak w
    umowie proacodawca wpisal iz zobowiazuje sie pokrywac oplaty za studia.
    Czy przysluguje mi urlop szkoleniowy jesli pracodawca nie wpisal go w
    umowe na podstawie ustawy w sprawie zasad i warunków podnoszenia
    kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-08 07:05:11
    Temat: Re: Urlop szkoleniowy
    Od: VG <V...@N...com>

    Dodam tylko że mam przeczucie że urlop sie nalezy (i prosze o
    potwierdzenie) ponieważ :

    § 4. 1. Pracownikowi, który podejmuje naukę w szkole na podstawie
    skierowania zakładu pracy, przysługują urlop szkoleniowy i zwolnienia z
    części dnia pracy w wymiarach określonych w § 7, płatne według zasad
    obowiązujących przy obliczaniu wynagrodzenia za urlop wypoczynkowy.

    i dalej czytamy :

    2. Zakład pracy może przyznać pracownikowi, o którym mowa w ust. 1,
    dodatkowe świadczenia, a w szczególności:
    (..)

    i tuaj znajduje sie opłacanie za studia , domniemuje wiec ze nie mozna
    wykluczyć samego urlopu szkoleniowego ze świadczeń jesli pracodawca
    zgodził sie skierować na studia, czy mam rację ?