  • 1. Data: 2004-09-15 20:39:09
    Temat: Urlop na żądanie po 180 dniach zwolnienia lekarskiego?
    Od: "Lukas P" <w...@N...gazeta.pl>

    Mam prosbe czy mozecie mi pomoc w rozwiazaniu nastepujacego problemu
    nie ukrywam rozmawialem z kilkoma prawnikami rowniez z Panstwowej Inspekcji
    Pracy i roznie to interpretuja
    W dniu 24 wrzesnia (piatek) konczy mi sie zwolnienie lekarskie (bede
    chorowoal dokladnie 180 dni)
    W dniu 27 wrzesnia(poniedzialek) mam sie wstawic w pracy ( nawet mam jechac w
    delegacje do innego miasta
    I tu pytanie do WAS czy moge od 27 wrzesnia do 30 wrzesnia wziaśc urlop na
    żadanie(4 dni lącznie) i w pracy stawic sie dopiero 1 października
    Z gory dzieki za odpowiedz jesli bedzie to poparte jakimis paragrafami
    rozporzadzeniami to tym bardziej bede wdzieczny

  • 2. Data: 2004-09-16 16:16:38
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Lukas P nabazgrał:

> [...]
    > Z gory dzieki za odpowiedz jesli bedzie to poparte jakimis paragrafami
    > rozporzadzeniami to tym bardziej bede wdzieczny

    utlop na zadanie chgyba mozna sobie wziasc kiedy sie tylko chce, niema
    zadnych uwarunkowan.
    --
    Pozdr.Richat