    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop-kiedy i jak?
    Date: 6 May 2003 09:03:23 +0200

    > urlop jest przyznawany w systemie rocznym kalendarzowym ... to jak sie
    oblicza to
    > ile pracowalas w danej firmie w stosunku do danego roku to taka czesc urlopu
    ci
    > przysluguje. Prawo do urlopu nabywasz po 6 miesiacach pracy (nie ma
    znaczenia w
    > ilu firmach zdobywalas ten staz). Musisz sobie obliczyz w zaleznosci ile dni
    > urlopowych ci przysluguje ustawowo (zalezy od wyksztaslcenia i stazu pracy)

    Czyli, że czas trwania urlopu zależy także od wykształcenia? hmm.. i to jest
    pewnie ten związek ze studiami, o którym swego czasu coś słyszałam.
    IAE bardzo dziękuję za odpowiedź, gdyby jeszcze ktoś z grupowiczów mógł
    podesłać jakoweś linki do stron gdzie moge pogłębić moją wiedzę na ten temat,
    napisane jezykiem dla lamera nieprawnika, byłabym bardzo szczęśliwa. Przepisy
    prawne dotyczące tych zagadnień zapewne ciągle się kształtują.

    Pozdrawiam i dziękuję

    Kasia