  • 1. Data: 2005-12-06 14:02:49
    Temat: Urlop bezpłatny a ZFŚS
    Od: "Tomasz Maleski" <m...@w...pl>

    Witam,
    Mam pytanie dotyczące osoby przebywającej na urlopie bezpłatnym. Dla
    pracowników firmy są przygotowywane paczki oraz bony świąteczne z ZFŚS, czy
    pracownikowi, który przebywa na urlopie bezpłatnym na własna prośbę również
    należy się paczka i bony. Dodam, że pracownik zatrudniony jest na umowę o
    pracę na czas nieokreślony. Poprosiłbym równiez o podstawę prawną. Zgóry
    dziękuję.

    Tomasz Maleski
    GG 3194822

    Tomasz Maleski
    email: c...@o...pl
    strona web: www.zuzel.go.pl
    mobile: 508877547 GG 3194822

  • 2. Data: 2005-12-06 15:31:36
    Temat: Re: Urlop bezpłatny a ZFŚS
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Maleski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracę na czas nieokreślony. Poprosiłbym równiez o podstawę prawną. Zgóry

    Myślę, że ważne tu jest ile na tym urlopie przebywa, czy przekracza to 30
    dni, a może jest cały rok na bezpłatnym.
    Jak sobie przypominam, to fundusz ten jest naliczany od wypłaconych
    wynagrodzeń.