  • Data: 2015-05-02 10:16:23
    Temat: Re: Uprawomocnienie z niejawnego bez doreczenia??
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Nie bardzo się opłaca płatna porada, bo przedmiotowe postanowienie dotyczy w
    sumie kilkuset złotych i to jest ta dobra wiadomość (a nie paruset tysięcy,
    po którym nie miałbyś za co kopać się z koniem).
    A z prawnikami wiadomo - pójdziesz do trzech, to każdy poradzi co innego
    (jak nie przymierzając z sądami ;))

    Na dziś pozostaje zadane przeze mnie wczesniej pytanie:
    Czy już po złozeniu przez stronę powodową wniosku o nadanei klauzuli
    wykonalności, ale jeszcze przed podjęciem przez sąd postanowienia w tej
    kwestii (czy teraz sądy podejmują postanowienia dla nadania klauzuli?? było
    coś mieszane w tej materii i na upartego moga przywalić pieczęć bez
    postanowienia) można już złożyć powództwo przeciwegzekucyjne, czy raczej
    będzie ono przedwczesne?

    -----