    From: "\(b\)" <b...@e...mysteria.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uprawnienia policji
    Date: Wed, 9 Nov 2005 22:57:52 +0100

    news:dktnv7$csq$1@news.onet.pl...

    > Nie ma takiego obowiazku.

    hm, to ze nie moga wejsc jest calkiem ok, ale jak w takim razie moga
    "uciszyc" impreze w godzinach nocnych? Czy imprezowicze po 22 sa bezkarni?
    Jestem zainteresowan tym z obu stron, tzn sasiada i osoby na imprezie
    (ewentualnie organizujaca impreze); czesto w moim bloku za sciana sa
    "spotkania towarzyskie" i nawet jesli nie halasuja zbytnio to przez
    cholernie cienkie sciany wszystko sie niesie, zwlaszcza w nocy i wg mnie to
    jest przesada; tzn smiechy hihy i muza (bo czesto ZA glosno), policji nie
    wzywalem, ale co oni w sumie moga zrobic? Ostatnio bylem na imprezie u
    kumpla, gdzie domyslalm sie bylo za dzuo za glosno i wpadla policja (nie
    wchodzili do mieszkania), z tego co wiem, zadnych mandatow tylko prosba o
    uciszenie, moze pokazanie dokumentow; poszli a impra trwala dalej.
    Naprawde nic nie moga? To przeciez troche smutne. A moze jesszcze ktos mi
    powie, ze nie ma takiego przepisu, ze w bloku po 22 ma byc "cicho"...

    pozdr
    b.