    From: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uprawnienia kontrolera MZK
    Date: Sat, 18 Jun 2005 16:09:01 +0000 (UTC)

    > Jedynym dowodem są moje słowa, trzy połączenia z komórki na 112 gdzie
    > wzywałem radiowóz, treść moich rozmów z 112 i fakt, że znalazłem się
    > trzy przystanki dalej niż mój zakład pracy mając ważny bilet. Ale te
    > "dowody" musi ocenić sąd.

    No to de facto nie masz szans. Wszelkie te "dowody" sprowadzają się li tylko
    do Twoich słów, a przecież teoretycznie mogłeś to sobie np. zmyślić zeby
    uzasadnić spóźnienie do pracy bądź zemścić się na kontrolerach za jakiś stary
    mandat.
    Poza tym pamiętaj że przeciwko Twoim zeznaniom będą zeznania wszystkich
    kontrolerów którzy tam byli, jak również kierowcy.
    Sugerowałbym raczej skargę u przełozonego - tu nie musisz się aż tak silić z
    materiałem dowodowym, a jest szansa, że jeśli nie będzie to jedyny tego
    rodzaju sygnał,a w bazie danych nie figurujesz jako dłużnik, ktoś te praktyki
    ukróci.

    pdr
    Olo