  • Data: 2015-11-15 17:37:55
    Temat: Re: Upoważnienie szczególne elektroniczne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Karol wrote:
    > Czytam na ePUAP:
    >
    > Wydawanie odpisów z rejestru stanu cywilnego
    >
    > Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o
    > wydanie odpisów i zaświadczeń z ksiąg stanu cywilnego.
    >
    > Kogo dotyczy
    >
    > Osoba, której akt dotyczy, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo, małżonek lub
    > przedstawiciel ustawowy oraz każdy, kto wykaże w tym interes prawny. Odpisy
    > z aktów stanu cywilnego mogą zostać również wydane na wniosek osoby
    > trzeciej na podstawie udzielonego jej pełnomocnictwa szczególnego przez
> [...]

    Nijak nie zweryfikuje bo nie ma takiej możliwości.
    Papierowo pyta "kim jet dla pana ta osoba" i w szczególności jak
    nazwisko jest takie samo, to mozesz palnąć każdą głupotę.
    Przy innych nazwiskach zwykle kończyło się na przyjęciu tego co mówiłem
    za prawdę.
    Tylko raz pani stanęła okoniem i musiałem pokazać papierki.
    Jak to robią w wersji elektronicznej pojęcia nie mam.
    Pewnie złożysz elektroniczne oświadczenie.