    From: "P03" <p...@b...invalid.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Upoważnienie szczególne elektroniczne
    Date: Sun, 15 Nov 2015 13:42:23 +0100

    > Czytam na ePUAP:
    >
    > Wydawanie odpisów z rejestru stanu cywilnego
    >
    > Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o
    > wydanie odpisów i zaświadczeń z ksiąg stanu cywilnego.
    >
    > Kogo dotyczy
    >
    > Osoba, której akt dotyczy, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo, małżonek lub
    > przedstawiciel ustawowy oraz każdy, kto wykaże w tym interes prawny.
    > Odpisy
    > z aktów stanu cywilnego mogą zostać również wydane na wniosek osoby
    > trzeciej na podstawie udzielonego jej pełnomocnictwa szczególnego przez
> [...]

    https://obywatel.gov.pl/zgon/uzyskaj-odpis-aktu-stan
    u-cywilnego-urodzenia-malzenstwa-zgonu#scenariusz-pr
    zez-internet
    w szczególności punkt :
    Odpis aktu stanu cywilnego skrócony i zupełny możesz dostać w dwóch formach:
    papierowej,
    elektronicznej - czyli pliki elektroniczne, które są podpisane
    bezpiecznym podpisem elektronicznym, który potwierdza autentyczność
    dokumentu. Jeśli składasz wniosek o odpis w formie elektronicznej -
    otrzymasz odpis na swoją skrzynkę w ePUAP (jeśli posiadasz profil zaufany
    ePUAP).

    --
    P03