  • Data: 2005-05-30 14:26:22
    Temat: Re: Upierdliwa dłużniczka cd.
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > może albo złożyć w terminie tygodniowym wniosek o uzasadnienie a potem
    > ma dwa tygodnie od doręczenia uzasadnienia na apelację,

    Wyrok był 9 maja, 16 baba złożyła "zapowiedź apelacji" (czyli pewnie poprosiła
    o uzasadnienie wyroku - dobrze rozumuję...?). Czy zdarza się, że po
    porzeczytaniu uzasadnienia jednak nie wniesie apelacji? Bo np. była tylko
    ciekawa argumentów sądu? Ile ca kosztuje takie uzasadnienie? (ciekawi mnie czy
    jeśli baba ma pieniądze na uzasadnienia to czemu nie płaci długów). Jak długo
    teraz trzeba odczekać do wyjaśnienia (tzn. ile mniej więcej czeka się na
    uzasadnienie?)

    > można zadzwonić...

    Zadzwoniłem. Rzeczywiście to działa :).

    Pozdrawiam