    From: maHo <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa zlecenie a zakaz pracy u konkurencji.
    Date: Thu, 03 Feb 2005 15:59:43 +0100

    Ster wrote:
    [ciach]

    > Ale umowa wygasła z początkiem nowego roku. Nie zapewniono nowego miejsca
    > pracy, także praktycznie chłopak został bez pracy.

    przecież sam podpisywał taką umowę, i jeżeli ją przeczytał ze
    zrozumieniem przed podpisaniem, wiedział na co się godzi. wątpię też czy
    w umowie jest cokolwiek o obowiązku zapewnienia nowej pracy.

    > Więc jakim prawem żądają
    > od niego odszkodowania.

    na podstawie umowy którą podpisał. wiem że to niesprawiedliwe itd... ale
    niestety prawo (chyba) mają.

    pozdrav

    maHo