  • Data: 2005-02-03 14:46:30
    Temat: Re: Umowa zlecenie a zakaz pracy u konkurencji.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ster wrote:

    > Ale umowa wygasła z początkiem nowego roku. Nie zapewniono nowego
    > miejsca pracy, także praktycznie chłopak został bez pracy. Więc jakim
    > prawem żądają od niego odszkodowania

    Mylisz się - ta umowa nie wygasła. Skończył się tylko czas przez jaki
    miał wykonywać zlecenie a firma miała mu za to płacić. Cała umowa w tym
    jego zobowiązanie w sprawie zakazu pracy u konkurencji nadal obowiązuje.

    Przeczytałem jeszcze raz pierwszy post i tak mi przyszło do głowy:
    Jeśli w umowie jest rzeczywiście napisanioe o nie podejmowaniu pracy to
    formalnie nic nie stoi na przeszkodzie aby w firmie konkurencyjnej też
    był na zasadzie umowy zlecenia. Umowa zlecenie to nie jest praca.
    Dajcie tę umowę do przeczytania jakiemuś prawnikowi np w PIP