    From: "gosc" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa zlecenie
    Date: Fri, 24 Dec 2004 22:33:36 +0100

    > mozesz na umowe o dzielo, (wykoanie konkretnej ilosci-podatek zdaje sie
    > 19%)
    > jak czynnosc bedzie sie czesto powtarzac w regularnych odstepach czasu,
    > to musisz DG zalozyc, bo ci kare przyfasola ze Ci sie odechce zarabiac.

    dlaczego maja mu przywalic kare?

    niektore osoby latami pracuja na umowe o dzielo czy zlecenie

    poki co nie ma obowiazku rejestrowania DG z tego co wiem (pod warunkiem, ze
    pracuje sie na rzecz firm, a nie osob fizycznych - bo jak dla osob
    fizycznych to nie wiem)

    inna sprawa pozostaje kwestia ewentualnego vatu (nawet dla osob fizycznych
    nie prowadzacych DG)