  • 11. Data: 2005-06-10 11:03:34
    Temat: Re: Umowa z mbankiem o ekonto
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R..."
    .pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d8bncq$aoq$1@inews.gazeta.pl

    > [....................]
    > do mBanku nic nie mam (procz wprowadzenia oplat za przelewy) sam
    > korzystam i jestem zadowolony, a teraz z niecierpliwoscia
    > oczekuje uruhcomienia uslug maklerskich.

    Heh, "aż" 50 gr za przelew. Za to masz prowadzenie
    rachunku bezpłatnie.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "...,a administratorów z freebsd.kie.pl, będę prosił o wyjaśnienie, odnośnie

  • 12. Data: 2005-06-10 12:14:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > User "Przemek R..."
    .pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:d8bncq$aoq$1@inews.gazeta.pl

    > Heh, "aż" 50 gr za przelew.

    a jezeli robisz 100-200 przelewow dziennie to wyjdzie do 100 zl dzinnie,
    nadal "az" ?
    Wkoncu przy zakldaniu konta mowa byla o darmowych przelewach.

    Za to masz prowadzenie
    > rachunku bezpłatnie.

    to prawie kazdy normalny bank oferuje.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 13. Data: 2005-06-10 13:02:23
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> writes:

    > User "Przemek R..."
    .pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:d8bncq$aoq$1@inews.gazeta.pl

    > Heh, "aż" 50 gr za przelew. Za to masz prowadzenie
    > rachunku bezpłatnie.

    Mają świetne warunki na przykład dla studentów.
    Nie wiem jak z kontami dla biznesu, bo nie używam.

  • 14. Data: 2005-06-10 15:59:04
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R..."
    .pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d8c06g$pmt$1@inews.gazeta.pl

    > a jezeli robisz 100-200 przelewow dziennie to wyjdzie do 100 zl dzinnie,
    > nadal "az" ?
    > Wkoncu przy zakldaniu konta mowa byla o darmowych przelewach.

    No tak, bo jeśli robisz tych przelewów z 10 000 dziennie
    to i myszka się zużywa i klawiatura zdycha. ;-)

    > Za to masz prowadzenie
    > to prawie kazdy normalny bank oferuje.

    Możesz podać nazwę takiego "normalnego" banku?
    BPH chyba jest "nienormalny" bo każe sobie płacić
    prawie 10 PLN/m-c (silver_coś_tam)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Zdałem sobie sprawę, że może być nieciekawie. Golf jedzie nam na maskę.

  • 15. Data: 2005-06-10 22:59:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Możesz podać nazwę takiego "normalnego" banku?
    > BPH chyba jest "nienormalny" bo każe sobie płacić
    > prawie 10 PLN/m-c (silver_coś_tam)

    ING bank Polski synu :-) jak ojciec cos wymysli to nie ma bata :-))

    i jescze powiadomienia smsem. Kto wie moze sie skusze, poki co czekam na
    tego "maklera", nie chce mi sie latac do bankow umowy podpisywac.

    Tak w ogole to mbank wprowadzil miesieczne wyciagi na email.

    P.

  • 16. Data: 2005-06-11 05:12:12
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R..."
    .pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d8d601$g0c$3@inews.gazeta.pl

    > ING bank Polski synu :-) jak ojciec cos wymysli to nie ma bata :-))
    > [........................]

    Google mi wyszukały ING Bank Śląski - to, to samo?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie."

  • 17. Data: 2005-06-11 09:39:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > User "Przemek R..."
    .pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:d8d601$g0c$3@inews.gazeta.pl

    > Google mi wyszukały ING Bank Śląski - to, to samo?

    no tak przekrecilem, wlasnie ten.

    P.

  • 18. Data: 2005-06-11 09:43:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 10 Jun 2005 00:59:11 +0200,
    Piotr Dembiński <p...@g...pl> screamed:

    Przyklad ZUS wskazuje, ze tak (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 11:43:38 user up 10639 days, 23:38, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Machine independent code isn't.

  • 19. Data: 2005-06-11 09:45:15
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 10 Jun 2005 14:14:10 +0200,
    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> screamed:

    > a jezeli robisz 100-200 przelewow dziennie to wyjdzie do 100 zl dzinnie,
    > nadal "az" ?
    > Wkoncu przy zakldaniu konta mowa byla o darmowych przelewach.

    To wtedy sie korzysta z konta platnego - np. 8zl/mc w banku z zubrem.
    Wszystkie przelewy (z wyj. ZUS itp) kosztuja 0zl.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:209B ]
    [ 11:44:27 user up 10639 days, 23:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    One kozie death.

  • 20. Data: 2005-06-11 11:58:53
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl> writes:

    > ING bank Polski synu :-) jak ojciec cos wymysli to nie ma bata :-))

    Jeśli już o reklamach, to jak ktoś spłodził takiego syna jak
    prezentowany w spocie, to ma IMO marne szanse na wybranie dobrego
    banku ;)

> [...]
    > podpisywac.
    >
    > Tak w ogole to mbank wprowadzil miesieczne wyciagi na email.

    Taa, byłoby fajnie, gdyby powiadamiali emailem o przerwach
    konserwacyjnych.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl