  • 1. Data: 2005-06-19 00:19:54
    Temat: Umowa użytkowania telefonu służbowego
    Od: "Krzysiek" <c...@v...pl>

    Witam,

    Szef kazał mi stworzyć umowę pomiędzy pracownikiem, a pracodawcą na użytkowanie
    telefonu służbowego. Nie chciałbym czegoś pominąć, a tym samym się narazić i w
    związku z tym proszę o pomoc Was. Może ktoś już pisał taką umowę i mógłby mi
    podesłać na maila bądź wskazać link gdzie taką umowę znajdę?? Ew. oczywiście
    proszę o rady co taka umowa powinna zawierać...

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-06-19 07:34:40
    Temat: Re: Umowa użytkowania telefonu służbowego
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości:

> [...]
    > oczywiście
    > proszę o rady co taka umowa powinna zawierać...

    Najlepiej zeby umowa zawierala:

    1. oznaczenie stron umowy
    2. oznaczenie przedmiotu umowy
    3. czas na jaki umowa jest zawierana
    4. ustalenie kto dokonuje zapłaty za rachunki i sposobow zaplaty
    5. ustalenie jak pracownik rozlicza sie za rozmowy prywatne
    6. ustalenie kto bedzie ponosil koszty ewentualnych napraw telefonu w
    razie awarii
    7. ustalenie odpowiedzialnosci za przypadkowa utrate telefonu
    8. uregulowanie obowiązku zwrotu telefonu po wygasnieciu umowy /
    ewentualnie prawo do odkupienia tel.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-