    From: "arek" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa przedwstepna - pytania
    Date: 21 Jan 2007 05:20:16 -0800

    > Bardzo słusznie, bo ostatnio deweloperzy strasznie się wydurniają:
    > budują mieszkania za pieniądze frajerów, później żądają podwyżki
    > a jak nie to oczywiście odstępują od umowy. Chata stoi a klient może
    > sobie szukać nowej okazji.

    czy notariusz zbada taka umowe pod wzgledem prawym?
    najbardziej mnie niepokoi ze umowa nie przewiduje mozliwosci ze
    developer nie dostanie pozwolenia na budowe.
    jest jedynie zapis ze jesli nie otrzyma pozowlenia do 15 kwietnia to
    termin oddania mieszkanie może sie opoznic ale to juz nie z winy
    developera wiec nie groza mu za to zadne konsekwencje.
    umowa nie przewiduje mozliwosci abym mogl ja rozwiazac bez straty
    zadatku jesli otrzymanie tego pozwolenia sie nie powiedzie albo bedzie
    sie znacznie przeciagalo...nie wiem co o tym sadzic

    pozdrawiam,
    arek