    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa podpisana z firma a jej regulamin - co obowiazuje??
    Date: Sat, 14 Feb 2004 00:04:50 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc36.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Youreck" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c0jgq0$4la$1@news.onet.pl...

    > A jesli umowa jest na czas nieokreslony i w przypadku gdy nie zgodze sie
    na
    > obowiazywanie tego regulaminu to czy wtedy moze ta firma rozwiazac
    umowe ze
    > mna bez mojej zgody??

    Mieli by większy problem, gdyby była na czas z góry określony. Wówczas
    mógł byś podnosić, że poczyniłeś jakieś tam inwestycje przewidując
    określony czas trwania umowy, a tu wypowiedzenie. Jak jest na czas
    nieokreślony, to zawsze można wypowiedzieć za zachowaniem określonego
    terminu wypowiedzenia. No chyba, że jakieś inne unormowanie macie w
    umowach wpisane, ale tego to ja już nie wiem. Co do zasady umowę na czas
    nieokreślony każda ze stron może wypowiedzieć.