  • Data: 2003-06-02 18:06:29
    Temat: Re: Umowa - poczta elektroniczna
    Od: "MWojt" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jeśli te dowody okażą się niewystarczające - będziesz musiał
    > udowodnić za pomocą innych środków. Problem może być jeśli umowa
    > dotyczyła rzeczy, świadczenia o wartości większej niż 2000 zł lub z
    > jakiegoś innego powodu wymagana była forma pisemna - ograniczenia
    > dowodowe z art.74 kc (choć może taki mail jest uprawdopodobnieniem za
    > pomocą pisma(?))
    >
    > KG
    '
    Na szczęście wartość świadczenia nie przekracza 2000zł. Chodzi o to że
    dostałem ofertę kupna za pomocą poczty elektronicznej z której skorzystałem.
    W takich przypadkach chyba nie jest wymagana forma pisemna? Niestety towar
    był w stanie nie nadającym się do użytku, sprzedawca nawet przyznał się po
    czasie do tego jednak konktakt z nim już jest praktycznie niemożliwy. Wg.
    mnie mail raczej nie może być uprawdopodomnieniem za pomocą pisma, chociaż
    jeśli można by było zdobyć logi z serwera....? Kto wie... Tak czy inaczej
    jutro zgłaszam sprawę na policję.
    Pozdrawiam
    MWojt