  • Data: 2004-07-14 08:24:14
    Temat: Re: Umowa o zakazie konkurencji + podejmowanie KAZDEJ pracy
    Od: Kasia<a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Pracodawca przedstawi? mi aneks do umowy o zakazie konkurencji:
    >
    > II. Wprowadza sie; 㤠2a" o nastepujacym brzmieniu:
    >
    > § 2a.
    >
    > Podejmowanie dodatkowej dzia?alnosci zarobkowej:
    >
    > 1. W czasie trwania stosunku pracy Pracownik nie moze podejmowac
    i/lub
    > prowadzic dodatkowej dziatalnosci zarobkowej bez uprzedniej
    pisemnej
    > zgody Dyrektora jednostki organizacyjnej, w ktorej Pracownik jest
    > zatrudniony.

> [...]
    Tak, musisz prosić o zgode, jezeli podpiszesz...(co do umow z
    zakresu dzialalnosci konkurencyjnej dla Twojego pracodawcy) To jest
    zgodne z prawem (k.p-art.101 ze zn.1) Jest to tzw. umowa o zakazie
    konkurencji- bedziesz odpowiadal w razie poniesienia przez
    pracodawce szkody w wyniku naruszenia tego zakazu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info