    From: "Milamber" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o wynajmem mieszkania
    Date: Mon, 14 Oct 2002 10:48:33 +0200

    Jaki przymus państwa? Nie ma nic takiego.
    Legalna umowa to koszmar. Jeśli to był wynajem lokalu na biuro to i owszem
    sprawa jest w miare "szybka" Jeśli to był najem dla osoby fizycznej w celu
    zamieszkania to wchodzi ustawa o ochronie praw lokatorów. Umowa na min 3
    lata etc. Jak ma zaległości to zanim się rozwiąże trzeba "dać mu szansę"
    rozkładac na raty, umarzac odsetki itp. A potem okaże się, że facet jest
    bezrobotny i nie można go wyrzucić na bruk. W skrócie. KICHA. Polecam
    lekturę ustawy a potem sąd. i 1.5 roku... Na przyszłośc, jak juz musisz
    wynajmować komuś mieszkanie "oficjalnie" to weź od niego wypowiedzenie umowy
    in blanco (bez daty) i w razie kłopotów wypełniasz blankiet i przy pomocy
    paru "chłopców" o raczej krótkich fryzurach wystawiasz człowieka z lokalu.
    .
    Użytkownik "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl> napisał
    w wiadomości news:aoa1e5$41$1@news.tpi.pl...