  • Data: 2015-12-01 09:11:33
    Temat: Re: Umowa o pracę inna niż ustalenia
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ile podjęłaś? Ogólnie.

    Jestem bezobotna, ale do tąd pracowałam w 7 firmah.
    W jednej zastrajkowałam po zdaje się 3 miesiącah z powodu pracy bez umowy.
    Ale wtedy był zdaje się tydzień na umowę.
    Potem 1 dzień, a teraz zdaje się, ale nie jestem pewna należy podpisać umowę
    pszed pojęciem samej pracy.

    > Fail. Było wiadomo...

    Pszywidywanie wypadku pszy pracy?
    To się nadaje do prokuratury jako umyślne uszkodzenie ciała.

    --
    _____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
    w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,